Lehevaatamisi kokku

reede, 29. detsember 2017

Voliniku aasta lõpp :)

Aasta lõpus siin väike kokkuvõte senisest volikogu tööst.

Ma peaks ütlema, et mulle täitsa meeldib. Uue tulijana on täitsa põnev vaadata, kuidas asjad käivad.

Pole ju varem selliste asjadega kokku puutunud. Suurim kokkupuude omavalitsusega on olnud avalduste kirjutamine ja sealt siis vastuste saamine.

Kolme kuu istungid on peetud, volinikud üles pildistatud ja uustulnukad ametlikult vastu võetud. Jõulupidugi peetud, millest ma kahjuks osa võtta ei saanud, sest pidin Ida-Virusse sõitma. Noh, eks siis järgmisel korral ;)

Volikogu koosseisu esimene istung / By Arvo Tarmula

Uue tulijana sain kingituseks linnavolikogu prossi:



Hakkasin põhimõtteliselt kohe peale valimisi ja tulemuste selgumist ringi liikuma ja silmi-kõrvasid lahti hoidma. Ei kavatse olla selline liige, kes lihtsalt istub ja midagi ei ütle ega tee - mõtlen kaasa ja avaldan julgelt ka arvamust.

Olen selle lühikese ajaga suhelnud väga paljude huvitavate inimestega, kuulanud nende ettepanekuid, soovitusi ja mis siin salata - ka muresid.

Ütleme nii, et avastamist on olnud.
Peale seda, kui inimestega kohtunud olen ja inimesed minult kontaktandmeid küsinud on, siis lasingi esialgu telefoninumbri ümber toksida. Hakkasin mõtlema, et lahedam oleks vist mingisugune visiitkaart kokku klopsida.
Tunnike laua taga nökerdamist ja valmis ta oligi:

Virge meistriteosed, lamineeritud ja puha:)

Nostalgia mõttes sai visiitkaardile tuunitud nii Ridala valla, kui ka Haapsalu vapid (ühinenud naabrid ikkagi ju), kontaktandmed ja foto, mis spetsiaalselt valimiste puhul tehtud sai ja mille seljas ikka veel liugu lasen ;)
Visiitkaardi teisele poolele panin oma firma andmed. Mine tea, millal keegi Soome tööle läheb ja sealt tühjade taskutega tagasi tuleb. Ühesõnaga kaks kärbest ühe hoobiga!

Viimasel volikogu istungil saime linnavalitsuselt väiksed jõulukingid. Ülla, ülla:

Visiitkaardid linnavalitsuse poolt

Mina olen igatahes olemas!
Helistage, kirjutage, joonistage!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar