Lehevaatamisi kokku

laupäev, 30. detsember 2017

Jõuluimedest

Jõulud on siiski imede aeg!

Üks eriti tore blogi-lugeja muretses mulle need kaua oodatud teatripiletid "Karini. Indrek. Tõde ja õigus.4" etendusele! 
See oli nii ootamatu ja meeldiv üllatus, et ma naersin lausa mitu päeva omaette ja mõtlesin, kui tore see on.
Maailma suurimad tänud Sulle nende piletite eest! 
Ühesõnaga küsige ja teile antakse! :):)

10 laadijat jäi saamata, aga see eest tõi jõuluvana mulle ühe nuputelefoni, millel oli laadija kaasas! :D
Mu oma telefon oli vahepeal rivist väljas. Kuna ma ei viitsinud arvutit lahti teha, siis ei teadnud ma ei FB-st ega ka e-mailidest midagi. Tegelikult oli hea rahulik aeg. Kusjuures lugesin selle nädala jooksul suisa kolm raamatut läbi, mis on omamoodi ime eest :):)
Järeldus - telefon on saatanast :):)

Rohkem imesid ei juhtunud - jõuluks me Koju ei saanud. 
Nüüd on olukord selline:

Koridor

saun ja duśśinurk

Pissupott

Karolini tuba

Karolini tuba vol 2

Janeli tuba

Janeli tuba vol 2

Johanna tuba

Johanna tuba vol 2

Meie tuba

Meie tuba vol 2

Kolatuba, elutuba-köök ;)

Üks pool on põhimõtteliselt valmis. Ainult kamina äärte ette on vaja köied panna ja kamina uste alla plaadid. 

Teise poole tegemiseks väga palju aega ei tohiks kuluda, sest teha on ainult nn kolatuba ja köök-elutuba. 
Palju see ikka aega võtab, eksole? :D:D:D

Nüüdsest uus loosung - sünnipäevaks Koju :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar